torstai 15. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2016 15 luukku


Tänään näytän teille mun ratsastusvarusteet, mitä käytän joka viikko.

Ensimmäisenä on mun ratsastussaappaat, perus Juniori Steeds Hööksistä.
Olen tykännyt todella paljon, nämä ovat kohta 2 vuotta vanhat.


Sitten on mun kypärä ja suoraan sanottuna, mulla ei ole mitään hajua kuinka vanha
tämä on tai mistä tämä on ostettu. Mutta monta vuotta ollut käytössä
ja olen tykänyyt todella paljon!


Sitten mulla on 2 turvaliiviä, toinen on "Horse House" palaliivi, jonka sain
ilmaiseksi tutulta. Toinen liivi on "Tattini" perusliivi. Nykyään käytän
"Horse House" liiviä enemmän ja olen tykännyt.


Omistan 3 ratsastushousut, mustat ja siniset Ava CRW kokopaikkaiset ja
kisahousut Comfort CRW.



Ja mulla on myös (kuten monilla muillakin) Skaran sininen seuratakki.
(anteeksi tarkennus ei oikein onnistunut..)


Omistan myös 3 erilaista raippaa, 2 kouluraippaa ja 1 esteraippa.
Kouluraipat ovat 100cm molemmat. Toinen ostettu Hööksistä, toinen Horse Fairista.
Esteraippa on 60cm ja ostettu HIHS:stä.


Mulla on myös 3 ratsastushanskat, 1 talvihanskat ja 2 kesähanskat.
Talvihanskat on ostettu Hööksistä, samoin toiset kesähanskat.
Mun vanhemmat kesähanskat on löydetty tallilta.


Mulla on todella monet ratsastussukat, 2 CRW saapassukat valkoiset ja siniset,
ruskeat normisukat, 2 Hööksin perussukkia ja KL saapassukat.


Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä, mulla on juniorkannukset
Hööksistä. Ja niiden kanssa vuohennahkaremmit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti